Onderhoud en pech onderweg

Nee dat hoeft u niet te doen, de hulpdiensten van de merkdealers waar SmiLease mee werkt bieden gedurende de volledige looptijd van de lease-overeenkomst een vergelijkbare service, daarnaast maakt SmiLease gebruik van de pechhulp van RoadGuard tel. 071 568 1991. Bij pech wordt u geholpen, in uw woonplaats, in heel Nederland, in het buitenland, in het weekend, 's avonds etc. En als uw auto niet gerepareerd kan worden dan krijgt u vervangend vervoer.

 

Bij veel andere leasemaatschappijen krijgt u pas vervangend vervoer na 72 uur, ook krijgt u vaak geen vervangend vervoer in het buitenland.  

Van maandag tot en met zaterdag kunt u van 8.00 - 17.30 uur SmiLease bellen. Wij overleggen dan met u over de meest praktische oplossing. Buiten de hiervoor genoemde tijdstippen kunt u bellen met de pech onderweg hulpdienst die in uw berijdershandleiding vermeld is. 

Onderhoud wordt uitgevoerd bij de merkdealer van uw voorkeur (bijv. in uw woonplaats of in de plaats waar u werkt). De naam van uw dealer is vermeld in het afleverdocument van uw auto en in de berijdershandleiding welke u van SmiLease ontvangen heeft.

Ja, u weet hoeveel kilometers u gereden heeft, dat weten wij bij SmiLease niet. U heeft echter een belangrijk hulpje: nagenoeg al de auto's geven op het dashboard aan dat er een onderhoudsbeurt ingepland moet worden.

Ja u kunt zelf de afspraak met uw dealer maken. Uw dealer overlegt met SmiLease, daarnaast stuurt uw dealer de factuur rechtstreeks naar SmiLease. 

Nee, de dealer stuurt de factuur altijd naar SmiLease, u hoeft onderhoudskosten nooit zelf te betalen of voor te financieren.